15 Mayıs 2009 Cuma

Yürü Mücahidim!...



Yürü Mücahidim Yürü,Kudüs Seni Bekler
Mescidi Aksam Birer Selahaddin Bekler
Ve Sen Yürü,De Ki Bir Sapan Taşıda Benden
Ve Sen Yürü,Sevdiklerin Cennette Seni Bekler

Yürü Mücahidim Yürü,Çeçenya Seni Bekler
Grozni Hani Şamiller Nerede Diye İnler
Ve Sen Yürü,De Ki Bir Kurşun Da Benden
Ve Sen Yılma,Mücahidler Yolunu Gözler

Yürü Mücahidim Yürü,Irak Seni Bekler
Kerbela Hüseynler Nerede Diye İnler
Ve Sen Yürü,De Ki Bir Darbe De Benden
Ve Sen Yıkılma,Yıkılmamıştı Zarkaviler

Yürü Mücahidim Yürü,Cihad Ehli Seni Bekler
Kardeşlerin,Bacıların Yollarını Gözler
Ve Sen Yürü,De Ki Zulme Sessiz Kalmayacağım
Ve Sen Korkma,Arkanda Yardımcındır Melekler

Yürü Ey Mücahidim Yürü,Sınır Yoktur Bu Yolda
Sana Ölüm De Yoktur Yürü Ayetler Işığında
Ve Sen Yürü,De Ki Adım Teröriste Çıksa Da
Ben Bu Davayı Yük Değil,Kendime Dert Edinmişim

Yürü Mücahidim Yürü,Arkandan Gözyaşı Akmasın
Geride Ana-Baba,Eş-Dost Belki Yavrunu Bırakacaksın
Ve Sen Yürü,De Ki Ben Hepsinden Daha Önemli Bir Yoldayım
Ve Sen Endişelenme,Bırak Şefaatin Onları Da Sarsın

Yürü Mücahidim Yürü,Artık Safın Bellidir Senin
Sen Onun Gibi Yürü,Nasıl Yürüdüyse Peygamberin
Zulme Cevabın Avazın Çıktığı Kadar Olsun Sesin
Ve Sen Susma,Susmadıkça Susanlara Örneksin

Yürü Mücahidim Yürü,Her Adımında Bir Kafir Gebersin
Bir ALLAHu Ekber Demenle,Arş Tekbirlerle İnlesin
Ve Sen Yürü,Hiç Yılmadan Yer-Gök Seni Dinlesin
"Biz Muhammed Ordusuyuz Onun Yolunda İlerliyoruz"

Yürü Mücahidim Yürü,Aykırıda Koşanlar Utansın
Yürüdüğün Yolda Sana Yardımcı Olmayanlar Utansın
Yürüdüğün Yolda Seni Terörist Belleyenler Utansın
Nasıl Olsa Bunlar Sana Cennette Gıptayla Bakacaklardır
Nasıl Olsa Bunlar Nedametin Çare Vermediği Bir Günde
Yüzü Kara,Boynu Bükük,Biçare Olacaklardır

Hiç yorum yok: