9 Haziran 2008 Pazartesi

Uzulme Ey Cocuk .....



Vuruldum!! Bağdat'da Felluce'de Kerbela'da...
Yangınlar için de ben yanlızım bir başıma
Elerim yok benim bombada kaybetmişim
Annem de babam da yoklar artık yanımda....


Üzülme Ey Çocuk Sende Büyüyeceksin
İnanç, Sabır ,Umut Yolunda yürüyeceksin...


Kırıldı kollarım Gazzede ,Ramallah da
Çalındı düşlerim Kudusun Yollarında
Oyunum savaş benim.. Yıkılan evim benim
Uykusuz Gecelerim..
Zindanlar tel örgüler.. Nerede kardeşlerim...


Üzülme ey çocuk sende büyüyeceksin
İnanç ,sabır ,umut yolunda yürüyeceksin..








Vuruldum!! Bağdat'da Felluce'de Kerbela'da...





Yangınlar için de ben yanlızım bir başıma...





Elerim yok benim bombada kaybetmişim...





Annem de Babam da yoklar artık yanımızda..





Üzülme ey çocuk sende büyüyeceksin
İnanç ,sabır ,umut yolunda Yürüyeceksin...

Hiç yorum yok: