3 Haziran 2009 Çarşamba

Palestine...


اَشْهَدُ اَنْ لاَ اِلهَ اِلاَّ اللهُ وَاَشْهَدُ اَنَّ مُحَمَّدًا عَبْدُهُ وَرَسُولُهُ

„Ben sehâdet ederim ki, Allâh'dan baska ilâh yoktur.

Yine sehâdet ederim ki, Muhammed aleyhisselâm onun kulu ve resûlüdür.“


YAŞIM 13...

Burada çocuklar çocuk olmaz.

Bebeler bile yaşamak için beşikten siper yapar.

Çünkü İsrail denilen zorbanın Amerikan bombaları,

beşiklere bile mezar kazar.

Ölümlerin içinden büyüyorum.

Minicik yüreğimle, ateşlerin arasından, öfkeyle geliyorum.

Dudaklarımdan dökülen özgürlük türkülerini duyuyor musunuz?

Filistinliyim ben anlıyor musunuz

UYANMAK VE HAYATA GÖZLERİMİ YENIDEN AÇMAK İSTİYORUM...



Çıldırdığın kadar çıldır, katlettiğin kadar katlet masum insanları.

Sonun çok yakın İsrail

Selahattin Eyyübinin torunları şaha kalktı geliyor.


Ölümü ölümle korkutamazsınız...

Hiç yorum yok: